RSS
Hello! Welcome to this blog. Rasai keseronokan di dalam blog ini. Saya harap anda enjoy sentiasa. Have a nice day!!!.

Komik atau Novel


"Komik ada grafik ,best, tapi nanti ibu bapa cakap benda bukan-bukan. Novel
bagus tapi panjang lebar ceritanya. Eeh, peningnya mana nak pilih, boleh jadi
gila macam ini.", remaja ini berrmonolog sendirian. So, kita pergi tanya
pendapat remaja-remaja sekarang. Bawah ini pendapatnya:-

Peminat KOMIK:

"Saya rasa komik lebih baik daripada novel kerana ada grafik dan warna yang
hebat serta padat dengan cerita", Iskandar Macho...

Peminat Novel: (saya sendiri)

"Saya berpendapat novel tidak kurang bagusnya kerana ianya menguji imaginasi
diri seseorang dan meningkatkan kreativiti diri."' hehehe...jangan marah.

Ini pendapat diorang. Korang lak macam mana mesti ada pendapat yang
berbeza. Jadi aku sarankan korang bagi pulak pendapat korang dengan respon
komen yang disediakan di bawah.

KOMIK @ NOVEL ???...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Hiburan Remaja. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Free Blogger Layouts | Bloggerized by Miss Dothy